ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ... ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ


ΗΤΑΝ   ΘΕΜΑ   ΧΡΟΝΟΥ   ΝΑ  ΓΙΝΕΙ ...
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ  ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ  

Τό  Εγκλημα  της  παραχώρησης  τής  Εταιρίας  Σιδηροδρόμων Ελλάδος  είχε   σάν  αποτέλεσμα   τήν   πλήρη  διάλυση   ...

Τραγικό  αποτέλεσμα   τού  ξεπουλήματος  οί  32   Νεκροί  μέχρι  αυτή   τήν  ώρα   καί   οι  δεκάδες  τραυματίες  πού   ανασύρουν   μέσα   από  τα  συντρίμια ...
Βαριές οι κυβερνητικές ευθύνες για το δυστύχημα στα Τέμπη για την διάλυση των σιδηροδρόμων...

Η   σύγκρουση  τής  επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορικό τρένο συνέβη αργά το βράδυ της Τρίτης, στις 23.00, στο ύψος της Λάρισας.
 Στό δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης που αναχώρησε στις 19:22, με αποτέλεσμα τον θάνατο τουλάχιστον 32 ανθρώπων , τον τραυματισμό πολλών άλλων και τον ακρωτηριασμό δύο τουλάχιστον  , υπήρχαν  καί  πάρα  πολλοί  φοιτητές   πού  επέστρεφαν  στίς  Φοιτητικές  Εστίες  τους  μετά  το  τριήμερο  ...

Σε ανθρώπινο λάθος φαίνεται ότι οφείλεται το τραγικό δυστύχημα,  σύμφωνα με αξιωματικούς της Πυροσβεστικής...Εγινε κάποιο λάθος στην αλλαγή των σιδηροδρομικών γραμμών καθώς οι αμαξοστοιχίες φαίνεται πως βρέθηκαν στην ίδια γραμμή. 

Σύμφωνα   μέ  τίς  πρώτες  δηλώσεις  επιζώντων  επιβατών  ,  μετά  τό   αρχικό  σόκ  πού  προκάλεσε  η  σφοδρή  συγκρουση  ,  εκδηλώθηκαν   σκηνές   πανικού  και   αλλοφροσύνης  στήν  προσπάθεια  τους  νά  βγούν  από  τά  συντρίμια ...

Οσο  περνάνε  οί  ώρες  βγαίνουν  καινούργια  στοιχεία   καί  ο  αριθμός  τών   νεκρών αυξάνεται   συνεχώς ...  

Τεράστιες  οι  πολιτικές  ευθύνες  σύμφωνα   μέ  τις  μαρτυρίες  υπαλλήλων   πού  γνωρίζουν  από  πρώτο  χέρι   τί  συμβαίνει ...

Επί 23 χρόνια και ενώ έχουν δαπανηθεί περισσότερα από 15 δισ. ευρώ, τα ελληνικά τρένα βρίσκονται στην εποχή το Τρικούπη. 

Από τότε έχουν κυβερνήσει τη χώρα οι Κώστας Σημίτης, Κώστας Καραμανλής, Γιώργος Παπανδρέου, Λουκάς Παπαδήμος, Αντώνης Σαμαράς, Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης  με αντίστοιους αρμόδιους υπουργούς.

Αυτά  πού  θά  διαβαστούν  τώρα  θά   μάς  αποδείξουν  τά  διαχρονικά  οικονομικά  καί   όχι   μόνο  εγκλήματα  τού  καθεστωτικού  μηχανισμού ...

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. 

Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του»

Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε: «Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή».

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ εδώ πάνω από 15 δισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».

 Η Hellenic Train Α.Ε., μέλος του Ομίλου FS, είναι ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών & εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Η Εταιρεία, παρέχει σιδηροδρομικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος. 

Ας  δούμε  τώρα  ποιός  είναι  ο  ιδιοκτήτης 

Έσοδα: 106,3 εκατομμύρια EUR (2020)

Τό  δίκτυο  δηλαδή  συντηρεί  ο  ΟΣΕ  μέ  έξοδα  τού  Ελληνικού  Δημοσίου  και  η  Ιταλική   εταιρία  παίρνει  τά  κέρδη ...

Καί  σέ  αυτή  τήν  περίπτωση  βλέπουμε  καθαρά   ότι  δέν  γίνετε   αποκρατικοποίηση   αλλά  ξεπούλημα   δημόσιας  Εθνικής  περιουσίας   σέ   ξένο  κράτος  ,  όπως   ακριβώς  έγινε   καί  μέ  τά   αεροδρόμια  ... 

Μοναδική  διαφορά  τό  χρώμα  τής  σημαίας   τού  άρπαγα ...

Εάν  μάθουν   οι  Ελληνες  Πολίτες   τούς   χαριστικούς  στήν  κυριολεξία  όρους  τής  παραχώρησης  στούς  Ιταλους  θά   μείνουν  κυριολεκτικά  άφωνοι ...

Αυτό  όμως  θά  γίνει   όταν   καταλαγιάσει  λίγο  ο   θόρυβος ...

Αυτός  είναι  ο λόγος  τής   αρθογραφίας  ...

Νά  σού  θυμίζει   συνεχώς  ότι   δέν  είμαστε  ΑΣΦΑΛΕΙΣ  καί   ότι   οί  θυσία   τών  Νέων  κυρίως   ανθρώπων  θα  σταματήσει  όταν   τό   αποφασίσουμε   όλοι   εμείς   οί  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΕΝΩΜΕΝΟΙ ...


ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ   ΤΗΝ   ΟΠΟΙΑ   ΕΥΘΥΝΗ  ΜΟΥ   ΑΝΑΛΟΓΕΙ   ΔΙΟΤΙ   ΕΙΜΑΙ   ΚΑΙ   `ΓΩ   ΜΕΛΟΣ   ΟΛΗΣ   ΑΥΤΗΣ   ΤΗΣ   ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ   ΦΑΡΣΑΣ   ΕΝΑΝΤΙΑ   ΣΤΙΣ   ΝΕΟΤΕΡΕΣ   ΓΕΝΝΙΕΣ   ΑΝΘΡΩΠΩΝ  ...

ΕΝΑ   ΜΟΝΟ   ΜΠΟΡΩ   ΝΑ   ΔΗΛΩΣΩ   ΟΤΙ   ΕΧΩ    ΟΡΚΙΣΤΕΙ   ΝΑ   ΓΚΡΕΜΙΣΩ  ΑΥΤΟ   ΤΟ   ΑΘΛΙΟ   ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ   ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ  ...

ΔΕΝ   ΘΕΛΩ   ΝΑ   ΑΝΗΚΩ   ΣΕ   ΑΥΤΗΝ  ΤΗΝ   ΑΘΛΙΑ   ΓΕΝΝΙΑ   ΤΩΝ   ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΩΝ  ΡΑΓΙΑΔΩΝ   ΠΟΥ   ΤΟ   ΜΟΝΟ   ΠΟΥ    ΞΕΡΕΙ    ΝΑ   ΚΑΝΕΙ   ΕΙΝΑΙ   ΝΑ   ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ   ΤΙΣ   ΕΥΘΥΝΕΣ   ΤΟΥ   ΣΤΟΥΣ   ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ  ...

ΕΛΕΕΙΝΑ   ΚΑΙ   ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ     ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ  ...

ΠΑΡΟΝ   ΜΕΧΡΙ   ΤΟ  ΤΕΛΟΣ ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καταγγελία δανειολήπτριας στο OPEN: Της διέγραψαν χρέος 220.000 ευρώ μέσω νόμου Κατσέλη και τώρα το fund την κρατάει «όμηρο» για να μην... εξοφλήσει

Γ.Χαράρι: «Μετά το Great Reset θα υπάρχει μία τεράστια τάξη άχρηστων ανθρώπων χωρίς καμία σημασία»!

Γιούβαλ Χαράρι: «Έρχονται τα τροποποιημένα ανθρώπινα όντα – Θα είναι ανώτερα – Όσοι δεν “βελτιωθούν” θα μείνουν φτωχοί»!